Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

12 April 2012

what happend to me !!

ya Allah nape dgn aku ni mcm mne aku blh lupe bufday fasz 5 april ari tu.. knp ngn aku ni knp... aku boleh terlepas tarikh yg paling bermakne dlm hidupnya... pape pon epi belated bufday sayang... 


tapi sayang aku hanya mampu melafazkan tapi kata2 ku xdapat di dengar oleh fasz... dan yg paling aku xdpt nk hadapi bila saat julai muncul kerana genap 3 tahun aku kehilangan fasz setelah fasz pergi selama2ny dlm idop aku dan di dunia ini ... xsanggup untuk melihat gambarnya kerana setiap kali aku melihat wajahnya dan ank matanya aku spt rasakan dia sentiasa idop.. apekah aku tak merelakan pemergiannya... tidak.. aku rela cuma aku teramat merinduinya...


miss u so much dear !!! sobss...sobss...


p/s : bukan utk menagih simpati sesape tapi yang tak merasa xkan tahu perasaan sesapa yg kehilangan org kesayngannya....


al - fatihah untuk mu sayang !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...