Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

19 April 2012

Datuk Lee Chong Wei... i'm Proud of you !!!

buka2 surat kaba tros g bahagian sukan sbb mmg da habit aku baca surat kaba bahagian sukan dlu.. pas tu teros nmpk cite pasal Datuk Lee Chong Wei yg xdpt hadir masa anugerah sukan negara sebab demam teruk then wakilkan abangnya utk terima anugerah tu...


yg paling menyentuh bila Lee Chong Wei cakap "saya amat kecewa dan sedih apabila mendengar kenyataan bahawa saya tidak hadir kerana wang kemenangan yang di berikan cuma RM 20k dan bukan RM 200k. kalau sekalipun wang yang diberikan RM 200k, jika saya tidak sihat, saya tetap tidak dapat datang"...


dah la xnk cakap bnyk2 da nk tau baca UTUSAN MALAYSIA tau... k.bai


p/s : selidik first before make a decision...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...