Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

19 April 2012

takutkah aku !!

assalamualaikum !!! pembuka kata pagi ni...

pagi2 smpai ofis tros bka blog dlu...hai ape nak jadi ni tapi dun worry blom 7:30 lagi... oke2 pagi ni aku nak cite pasal kejadian yg berlaku mlm tadi masa aku ondaway nak balik keje msa tu dlm pkl 8 malam... 

actually aku nk balik awl tapi sbb org lain da nk balik so aku pon baik la sgt trs menggoferkan diriku utk stay kat ofis sbb kat ofis perlu ade org klu xknci lagi pintu sbb takut barang2 sponsor kna curik.. lps bos balik dari PC PK3 ngn PA dia aku pon lepak2 la kat ofis jap... then kul 8 pm aku gerak balik... kna jalan sorang2 ikut jln belakang tapi xkesah la sbb tu mmg jln yg aku sllu gna...

tapi apa yg menakutkan aku ialah bila satu makhluk yang berbadan besi yg gedabak besar n panjang mengaum di tengah2 jalan dgr je bunyi makhluk tu jantung aku teros duppp!!! mcm nk luruh da... so aku langkah kaki aku bsr2 lagi bsr dari langkah aku yg biasa sbb aku terlalu takut dgn mahkluk besi tu... nak tau tak ape makhluk besi tu... mahluk besi a.k.a janakuasa bergerak @ ob van...

tak dapat aku bayangkan aku yang kecik ni di himpit dengan bas2 sepanjang dan ob van tu... masa aku jalan laju2 tu ade la sorang dua kat kawasan tu tapi aku da tak pikir da ape yg dorang pikir psl aku sbb jln mcm nmpk hantu janji aku mst selamatkan diri aku... yg paling aku takut bunyi dia yg semacam je terlebih mengaum pon ade...

tapi Alhamdulillah ob van tu menuju ke arah IBC ~international broadcast centre RTM~ tapi hati ttp bedebar2... klua je dari kawasan tu brulah aku terasa betul2 lega...

p/s : nak nangis pon ade yela slma ni tgk je ob van tu yg xbergerak tapi mlm tadi dgn siap bunyi yg menakutkan mna xpanik...huhuhuhuu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...