Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

17 April 2012

surat cinta...

pernah terima surat cinta ? haa senyum sorang2 nampak, penah terima la tu..ehhh2 msh xnak ngaku... haa taupon malu...


setiap org mst melalui zaman remaja mereka xkira la suka, duka, tapi yang pasti ianya dah pon kita tempuhi... penah terima surat cinta x... xkira la msa sek rendah ke, sek menengah ke, kolej ke, universiti ke, keje ke yg pastinya mst penah kan..


mesti surat cinta yg korang terima atau tulis penuh dengan bedak wangi... hahah klaka kot letak bedak dalam surat pas tu bila buka berterabur jatuh bedak konon suwit la tu kan...


yg lagi best klu msa nak balas surat yg kita trime dah xtau nak tls ape da... sgla cerita keluar pas tu klu xjadi tulis kat krtas lain plak...



dah balas tu mst kita atertunggu2 plk balsan seterusnya... dalam hati lamanya la nak reply surat aku setelah segala mak nenek dah kita curahkan dalam surat tu... kejap2 tgk peti surat pas 5 minit tgk peti surat...


bila posmen dtg bkn main melompat kn sbb surat da smpai... tapi tu la kenangan yg xkn dilupakan smpai skrg then mst surat tu kita smpan smpai skrg kan...

***************************************************************************************************************
tapi aku lain plk... aku igt lagi msa  form 2...aku trima stu srt dri bdk kls aku, terkejut aku msa tu tapi aku tau sapa yg tls surat kat aku sbb ade nma dia kat surat tapi aku xtau la betul ke tak dia yg tls atau kwn2 dia yg nak knakan dia yg pastinya aku xbaca pon srt tu sbb aku mengamuk gila dlm kls masa tu siap baling2 buku lagi ~gila ganas aku dlu~...

sempat lagi aku ugut nak serahkan surat kat pengetua... panik gila mamat tu tapi sebenarnya aku xbagi pon aku koyak surat tu then buang... yg pastinya aku xtau ape yg tertulis kat surat tu...



*gila tak cite aku...korang klu ade kisah surat cinta ni jom la kita share2 sma ye...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...