Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

05 April 2012

first time !!

sebenarny entry ni hanyalah tok menceritakan bahawa aku ari ni first time makan susu unta... sebenarnya aku da lama da tau pasal susu unta ni klu xslp aku msa aku study dlu... ttp serious aku cakap msa tau susu unta aku tertanya2 Apekah itu? tapi lame2 da lali da...


enuf2 ni bkn nk flash back psl dolu2 ye ni cheq nk cite psl susu unta la... bos ngn baik ati bg la susu unta 2 kat aku... agak teragak2 gak la nk mkn tp bla da test 2 mmg sdp rasenya... ape lagi aku balun la sume susu unta tu...


klu korang nk tau susu unta ni bkn la yg cair tu tapi da di buat mcm cekelat nougat or yang sllu org bawak balik dari mekah 2 siap ngn kekacang lagi.. so sdp la...


ehehehe... gediks kan...oke la xnak taip da...k.bai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...