Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

20 April 2012

Diva ke

hasiy!! arini xsmpt nk update blog krn kebizian tahap gaban.. so ari ni nak soksek2 sket pasal perasaan diva yg hadir dlm diri sesetgh org ni... aku ni bkn la nak mengata tapi nak mengumpat sket kat sesetgh org yg perasan diva... citeny mcm ni tadi aku kuar msk trn naik dari tingkat 5 ofis aku ke tingkat 1 and 2...

aku da la nk cepat sbb byk keje lg so bila aku nk ttp pintu ada la sorang diva ni dia pon nk kuar gak so aku tahan la pintu jap hai punya la rsa diri tu diva sgt smpai jln tekedek2 kalah anak burung puyuh nak je rsa aku lps pintu tu bia org yg perasan diva tu tercium pintu tapi d sebabkan aku ni ada sikap keperimanusiaan so aku tggu la diva ni kuar tapi dlm hati ko diva ke... k.la da letih da menaip... k.bai




p/s : xpndai nk jalan lenggang lengok sbb aku bkn jenis jalan perlahan...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...