Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

17 April 2012

aku cemburu !!!


PUII !!! pehal plk ngn aku ni nak cemburu2 bagai ni aku cemburu kat sapa ni... what the heck... xde la ni juz nak kasik gempak je aku letak la mcm ni konon aku cemburu sgt kan... sebenarny xde makne papepon... sbb kta ni hidup jgn la nak sgt cemburu ngn kejayaan org lain... korang btl x ape yg aku ckp ni...

setiap org rezki Allah dah tetapkan then no point kita nak cemburu kat org lain sbb smpai suatu masa rezki buat kita pasti ada... kita sebagai hambanya perlu memohon supaya rezki yang di perolehi di redhai oleh Nya...

so klu kita lihat org lain berjaya juz say Alhamdulillah sbb insyaAllah hari kita pasti ada...

*don't be jeles2 okeh..


1 ulasan:

Siti Hajar Noh berkata...

okeh2...hidup tak boleh jeles2 sangat. nnti org mnyampah..hehe

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...