Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

22 Julai 2011

sahabat sejati tok slamanya...

perjalanan aku mencari sahabat sejati amat panjang... dimana aku mencari sahabat yg ikhlas tok berkawan dan menerima aku dengan seadanya... sampailah di satu saat aku mengenali insan2 yg amat bermakna untuk di kenang dan di jadikan sahabat tok slmanya... orang2 yg aku kenal adalah 


siti noraziah a.k.a azie


aku mula2 rapat dengan azie msa tahun 2009 msa 2 aku first jadi rumate ngn azie... mmg aku da lma knl ngn azie sbb dia coursemate aku tp betul2 mengenalinya apabila aku tinggal sebilik dengannya... kami kekal sebagai rumate sampai sem 7... kdg2 aku ade gak terase ati ngn nya dan kdg2 aku jga ada buat azie terasa ati dengan aku tp lumrah persahabatan... kini persahabatan kami kekal dan segala masalah kami tetap share bersama2....

siti zaleha a.k.a leha


 aku kenal leha masa sem 5 juga apabila ade kelas aku yg sma denga dia... mmg kami cosmate tp kenal rapat 2 xla... aku knl dia apabila aku mla menjauh diri dengan kwn2 aku yg aku knl msa awl msok uum atas sebab2 peribadi... so bermulalah persahabatn aku dengannya... dlu msa aku xknl ngn leha ni aku tgk dia mcm control cun je tp hakikat sebenarnya x kerana aku mula memahami perangainya smpai la sekrang...

norrafidah a.k.a fidah


aku kenal ngn pidah bila aku mula berkawan dengan leha... sejak 2 la aku mula rapat dengannya... sedikit serius oranggnya namun kami boleh berkongsi apa sahaja dengannya...

siti rohani a.k.a hani & zawanah a.k.a wana



kedua-duanya aku mula rapat masa aku sem 6 apabila aku sering berseorangan dalam kelas... sejak itu kami mula rapat dan sampai sekrang kami masih close wlu kami sekrang sudah jauh dan jarang berhubung...
**********************************************************************************
bagi aku persahabatan dengan mereka adalah terlalu mahal untuk di cemari dengan persengketaan... aku terlalu menyayangi mereka dan aku hargai saat2 berkawan dengan mereka kerana mereka adlah sahabat sejati aku buat slma2nya...

dan aku msh di sini dengan memegang janji persahabtan kami ini... dan insyaAllah akan aku pegang sampai ke akhir hayat... Amin !!! love u ollss...

**********************************************************************************




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...