Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

11 Julai 2011

kisah kami...

kerinduan... kerinduan kat sape 2 erk... mst la kerinduan kt my beloved family... rindu utk gadoh2 ngn dorg... tarik2 rambut... msk2, kms rmh sma2... huhuhuuu lps ni da ssh da nk jmpa ngn dorg yela akak aku yg ketiga da nak kawen tggl la akak aku yg first, second, aku, ngn adik aku 3 org yg msh lg solo...

hurmmm sedeyh...tp nk wat cm ne da lumrah alam mmg mcm ni... tp aku pst akan merindui mereka sma...


ayoh, ma, abe long, kak long, kak, abe li, kak aizan, rose, sue, aku, iwan, ayen, ika, wana, tasya, afiq, khaleesya & fiqri (bakal abe ipar)... haa ni la ahli keluarga aku... kian berkembang dan membesar....

so, aku syg sgt ngn family aku...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...