Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

11 Julai 2011

watevernevermind...........

pening...
menyampah...
benci...
meluat...


klu la dpt desembur kt muka2 org yg xtau nk hormat kt org lain alangkah puasnya ati aku ni...


hai xpsl2 entry first aku tok bulan julai ni keje nk ngutok org je... abs aku nk bt mcm mna lg dah mereka2 ini yg menyebabkan diri mereka d kutuk... cuba la perangai 2 menampakkan anda itu sebagai seorang manusia not as a animal...


langsung xde erti belas kasihan kt ati ko even ko da g menghadap Tuhan yang SATU kt tempat dia lg... lg mau jadi mcm ni meyh... haishh aku po xbpe nk jelas ngn mika2 sma...


hurm so, Kata Nabi, Allah kalau nak bagi kebaikan pada hambaNya, Allah mulakan dengan musibah. Jikalau anda dapat musibah, Redha, check diri,betulkan diri, sabar redha, InsyaAllah benda yang baik akan dtg..:)... jadi byk2 la bersabar ngn ujian dari-Nya ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...