Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

12 Julai 2011

what happen in july...

klu nk cite psl ape yg terjadi kt aku dlm bln julai 2011 ni mmg byk sgt... 1st aku kehlgan kucing kesayangan aku MITCHIE akibat di langgar oleh kete kat depan umah aku... 2nd aku aunty yg dok kat gua musang MADA meninggal akibat sakit yg kami sendiri xtau sebabny...kami xsmpt nk jenguk arwah akibat busy... 


haiii yg ketiga ni plg melekat kat minda dan jiwa aku yg mna aku kehilangan ARWAH FASZ pd tanggal 16 july tapi dia xcdnt pada 15 july...sedeyh sgt2 smpai skrg aku xpenah lupakan arwah...terkilan sgt smpai sekrang aku xsmpt nk melwat kubur arwah kt johor....


terlalu byk dugaan dlm bulan julai ini sehingga aku menginsafi diri sendiri tentang ajal maut di tangan tuhan dan menerima semuanya suratan daripada Allah...


smoga arwah mada dan fasz sentiasa di cucuri rahmat oleh Allah s.w.t...amin!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...