Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

08 Jun 2011

time to go lunch at kfc....

mse aku ngh lepak2 ngn kak ina kt opis td tetibe je dia ajak mkn kfc... dia kta sllunya mkn xbpe syok sbb nk suap anak lg nk suap dri sndri lg... almaklumlah org da kawen huhuhuuh.... so dlm ku 12.40 td aku pon trn la nk g ke kfc tetibe jmpa ngn kak rose tros ajk dia skali....




kami bertiga dgn gaya jln ala2 "kucing berjalan" or dlm bhs omputihny "catwalk" merentasi jln2 yg bertali arus ngn kenderaan yg nk g mna entah... smpai kt kfc kami tempah lunch set C iaitu nasi ayam... mkn pny mkn n kyg pon dah so smbil hbskan baki air smbl borak2... dorang berdua ni da kawen da so aku sorg la yg still single... heheheheh... sje je kn nk ckp mcm ni...




perut da kyg so smpai mse utk blah dari situ... dlm perjalana nk balek 2 kmi kna la melintas dlu... so dlm mse nk melintas 2 ade la sorg mamat ni yg naik moto tetibe je menjerit "oh gadisku"... gle ape... sape gadis ko sesedap rse je pggl mcm 2...


hurmmm...bkn nk bwk moto elok2 tp mata nk pndg lain je kerjany... juz forget bout dat... so da smpai opis makany kna la smbg buat keje jgn nk ngulor je keje... lps smyg zohor jap aku tros smbg keje yg terbengkalai 2... heheheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...