Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

20 Jun 2011

kerana saya sudah terlalu penat

kehidupan ini sesungguhnya amat meletihkan...
jika tidak mampu untuk mengharunginya amatlah susah utk masa akan datang...
begitu juga dengan kehidupan yg aku lalui sekarang ini...
kenapa utk hidup senang begitu sukar sekali...
betapa kita berbuat baik sekalipon pasti akan di pandang serong oleh org lain...


"keletihan".... hny ayat ini sahaja yg mampu aku tlskan sebagai menunjukkan rsa kecewa aku kpd makhluk Allah ini...
xbolehkah klu ade sdkt rsa hormat kpd kami...
nak keje pon ssh tp lg ssh klu ade org yg keje hny nk cucuk org n sorang lg kejeny nk makan cucuk org 2 je...


Ya Allah..
kau tunjukkan lah kepada insan2 tersebut agar mereka sedar akan khilaf mereka...
amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...