Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

10 Jun 2011

realiti xseperti fantasi... dat the fact...

everyone wants their life ending juz like story in fair tails where princess live wif their prince nthen live together2...  hurmmm...klu la ade cite mcm 2 lg kt dunia ni n klu la ade org mcm 2 lg kt dunia ni... so hakikat yg sma org hrs terima dan redha adalah realiti tak seperti ape yg kita fantasikan dan kita impikan... 


klu di tny sma org ingin hdp bhgia... aku pon mcm 2 gak... klu kta bce novel2... almost novel akn bercerita psl watak utama boy n gurl hdp bersama d akhir cerita... tp betul ke mcm 2... klu kta analisis pla watak n perwatakan mereka... amboi2 kemain lg erk dia dok canang yg hero mcm ni yg heroin mcm ni... tp hakikatny xmcm 2...


so, as a normal person.. kdg2 aku ade gak la berangan2 klu la aku dpt suami mcm ni mcm 2.. tp juz berangan la nk dpt 2 xtau dpt ke x... jodoh pertemuan semuanya di tgn Allah dan dia telah pon menentukanny cma kta usaha ke x 2 je jwpanny....


di sini aku nk petik sepotong lagu dari lagu "kisah hati by Alyah"


Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu



aku saje amik sepotong lagu ni sbb aku suka dia pny corus... "[

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...