Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

06 Jun 2012

balik kg ari tue mcmaktiviti yg kami buat yela jarang2 dpt balek kg so mase yg ade kami isi dgn sepenuhnya... antara aktiviti yg kami sempat bt adelah

i - mencari lokan - oleh kerana abg ipar mengidam nk mkn lokan sebab akak aku pregnant so kami g la cari sbb takot air liur anak meleleh nti... msa kitaorg g cari xdpt... tapi adik aku bwk port baek punye utk cari lokan so dpt la lokan yg segedabak ni...



senyum jo eh abg ipar sbb dpt lokan yg di idamkan...

a.long aku pon ade gak...ehee








 ii - makan colek - ni adalah kegemaran kami adik beradik... dpt rembat buah pauh maa aku so ape lagi mkn colek jom...






iii - mkn nasi air - oleh kerana x sempat nk buta so beli kat kedai je la... pny la jauh mencari smpaikn kat besut haa... tp nasi air dia very da boom...


iv -  BBQ lokan - ape lagi da dpt loka so bbq la + tiram yg kami dpt kat sungai belakang umh...




p/s : waa nak balik kg lg... sobs ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...