Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

28 Februari 2012

my cute khaliesya













ramai yg tertanya2 kat aku anak sape ni...ank ko ke...
aku dgn banggeny telah memperkenalkan ank yang aku sorok slame ni..
"tadaa ni la ank ibu...comey x.."
hak..hak..hak...dengan tahan gelaknya aku sempat menipu...
chiitt ko tipu aku ye ko kn mne ade boipren lagi ade hati nk ngaku 2 ank ko..
ko colek ank org eh...
hahahah..aku ngn muke selamber cacing tetibe je telah ingat tu bukan ank aku daa tu ank buah aku yang ke-empat la nameny Nur Aizatul Khaliesya...
sori my pren tetibe je ari ni ilang ingatan sket gara2 aircond ni sejok sgt...

ehee...sory ye...so perkenalkan la ni la ank buah aku yang ke-empat... si angry bird ni...so klu korg2 sum nk tgk muke angry birds khaliesya ni tggu for the next update erk...oke bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...