Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

29 Februari 2012

aku dan vice versa...

ari 2 kn kite kan pegi jalan kat carefour kat umh kite kan...pas 2 kite jalan2 la kat kedai kasut Vice Versa dan2 je mate kite berkenan ngn satu kasot ni...cantik siot..


cett...ape plk la aku melalot ni kn...hahahah tp part kasut 2 mmg betol la aku dengan bangganya mengaku yang aku terbeli kasut kat kedai Vice Versa ni... so shomell...



comel x...eheee mst la comel tgk plk sape yg pilih... so for the next gaji aku da aim satu kasut kat vice versa ni..so klu aku da beli leh x klu aku nk uplod kat belog aku ni... hah xboleh... eh suke ati la ni belog aku kn...

eh teremo la plk kn...sebenarnya aku ngh mengulor ni so 2 la pasal kna update laju2 ni...oke la babai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...