Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

23 Ogos 2011

please come back toO us najmi !!!!

tanggal 14 Ogos 2011 aku menerima satu pesanan ringkas daripada kak ina mengenai anak nya masa 2 aku xperasan sebab aku ngah cakap kat phone ngn mmbe aku...

k.ina: bee, anak k.ina masuk icu kritikal kt hukm.. si najmi. masuk wad kul 4.30 ptg tadi sbb tcekik.. bernafas mggunakan alat bantuan penafasan.. doakan ank k.ina selamat...

terkejut gla aku bla tgk msg k.ina...tros aku col k.ina... bla dgr cite dri k.ina dia kta najmi tercekik epal... so, tanggal 16 ogos 2011 kami mmbe2 ofis pegi tgk k.ina... ya Allah hny tuhan yg tau mcm mna perasaan aku msa 2 bla tgk kdaan najmi... tubuh yg kecil bernafas hny gna mesin dan wajahnya seperti dia sdg tidur ngn lena skali...

tak dapat aku bygkan klu najmi pergi tok slma2ny... ya Allah tolonglah tunjukkan lah kebesaran mu sempena menyambut hari raya ini.. kau smebuhkanlah najmi... janganlah di ambuil anak yang kecil ini...

lagi aku tersentuh bla aku teringatkan bila k.ina sllu bawa najmi ke ofis aku sllu dukung dia dan main2 ngn dia... tapi sekrang sma 2 da xde... suara dia aku da xleh nk dgr da... kepada kak ina dan abg mat bwk byk2 bersabar menghadapi ujian ini..

pesanan tok k.ina: k.ina org rindu nk gelak ketwa ngn k.ina... nk bergosip ngn k.ina... tp org tau k.ina dlm situasi yg genting... bwk byk bersabar... smoga najmi sembuh seperti dahulu...

acik rindu najmi...



ni la pic terbaru najmi masa dia kat hukm ari 2... sedih sgt2 tgk kdaan dia...


***doakan najmi cepat sembuh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...