Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

03 April 2013

Tiga Jenis Jodoh

Actually aku mula mengenali jenis cinta ini apabila aku menonton cerita Syurga Cinta.. sejak dari itu aku berazam dan berdoa semoga Allah S.W.T menemukan aku dengan cinta yang ketiga dan Alhamdulillah doa aku diperkenankan dan finally aku jumpa juga cinta yang ketiga aku... InsyaAllah jika xde aral yang melintang tahun hadapan akan dilangsungkan... so pilihlah cinta yang terbaik dalam hidup korang semua


Jodoh dari Syaitan
Jodoh Syaitan ini adalah merujuk kepada sepasang kekasih yang bertemu dimulai dengan pandangan mata, seterusnya bersentuhan tangan, bercinta dan akhirnya terlanjur di dalam percintaan itu. Dan akhirnya berkahwin, tetapi selepas terlanjur. Itulah Jodoh Pertemuan yang dipanggil Jodoh Syaitan.


Jodoh dari Jin
Ini berlaku bilamana sepasang kekasih yang menjalin hubungan melalui bantuan Jin seperti membomohkan orang lain agar jatuh hati kepadanya sehinggalah mereka dapat berkahwin.


Jodoh dari Allah SWT
Jodoh yang lahir hasil pertemuan melalui mata, turun ke hati dan dijaga batas perhubungan antara mereka sehinggalah akad (perkahwinan) berlangsung. Dan inilah yang dinamakan sebagai Syurga Cinta


kredit pic kat mr. GOOGLE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...