Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

19 Mac 2012

grab kasut tomei2...

ari 2 aku g la jenjalan kat MidValley... saje je kan weekend jalan2 ngn housemate...ehh jangan nak bt spekulasi yang lebih2 ye aku kuar ngn housemate jer bukan ngn BF... BF ape 2 *baru tersedar aku rope2nye xde BF...sedeyh!! enuf2...aku bkn nak cite sal BF okeh ni cheq nak habaq sket ari tu cheq tergrab la 2 pasang kasut kat jalan TAR..kasut murah2 jo...bio la murah pon aslkan selesa tok d pakai...kan..kan..

hee...sila la anda menjeleskan diri bile tgk kasut2 ni...walu xnak jeles korang bt2 la jeles..huhuhuuu... so cekedot la pic2 kat bawah ni ye...
       

               

              

             
giler kentang aku bile tengok kasut2 yang comel ni...korang klu nak save bajet g la jalan TAR banyak kasut yg cantik2 even murah tapi selesa tok kaki korang...betul x..kalo betul sila anggukkan kepala...hehhe...

oke la...nak sambung keje dlu...chow...kbai..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...