Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

25 November 2011

di dalam engkau aku melihat arwah...

hampir 3 tahun arwah pergi tapi aku still xdapat melupakan arwah!!! frankly speaking i'm really2 miss him...cettt!! ape aku mengarut ni da lari daa dari topik...

sbnrnya mmg ade sangkut paut pon entry aku ngn mukadimah aku td...kna berkait sbb kat HQ tempat keje aku ni ade seorang hamba Allah ni yg perwatakan dia sebijik ngn arwah...aku cuba utk abaikan tapi xleh sbb aku nmpk arwah dlm diri dia...

seriously aku cuba utk tau sapa dia since 1st time aku jumpa dia msa dia dtg kat ofis aku utk bt corporate video..msa first dia dtg mata aku mcm terpaku tok melihat ke arah dia...msa aku praktikal kat HQ dlu xde pon aku tersempak ngn dia padahal ofis dia kat sebelah je...haisyhh!!

aku pon da xtau nk watpe lg...tp tiap kali aku lihat dia tetibe aku jd sedih..uwaaaaaku terus teringatkan arwah!!!

ahhh!!! ape la ko ni emo sgt...da xmo emo2...papepon aku sentiasa berdoa smoga arwah d tempatkan dlm kalangan org2 yg beriman...amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...