Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

31 Mei 2011

workaholics...

ceh dgr tajuk entry cam aku ni sorang yang workaholics je... sbnrnya xde la workaholics sgt just biase2 je...


sekarang ni keje aku xbyk sgt sbb org yang nak training aku pasal scheduling radio msh lg on leave so aku bt la mna2 keje yg patot mcm bt bank guarantee..


alamak klu cite pasal bank guarantee ni mmg lth la... aku da la bab2 no ni alah sket...hahaha... tp sbb keje aku kna la bt gak kn...


tetibe je kebosanan melanda aku so aku rsa nak hapdate la blog aku ni sbb da lma jga la aku xbka...
 so aku mla la melalut tah hape2 kt entry aku ni... tp aku gak ade download video2 yg best td kt youtube..


haa... sbb best la aku donload do bole la aku upload kt blog aku ni... so sory ea kt sape2 yg create video ni.. aku mtk izin nk copy...

heheh... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...