Halaman Rumah Aku

Nuffnang Ads

Pengikut

22 Februari 2011

fenomena alam (13 Feb 2011)

kawan2 jgn keliru tau ngn tajuk ni...heheh...sebenarnya sje je nk wat suspen... da real story sbnrny pasal petang semalam dlm kul 5.30 ptg lps aku tgk cite puteri impian tetibe je rse ngatok so aku pon landing2 la ats toto kesayangan aku ngn house mate aku ni...yg hose mate aku ni ngah syok layan cite korea cinderella sister... so aku ape lagi memulakanlah aktvt merehatkan mata aku ni....

dlm kul 6.15 ptg tetibe je aku tersentap... dalam mamai 2 aku terkejut bunyi apekah itu sghh kuat dan dasyat bunyiny... owhhh rupa2ny hujan tp dlm wktu yg sma kilat ngn gurh juga xbenti2... da la kuat bunyiny... so scary...

tetibe je otak aku ni memikirkan benda yg xsepatutny...hahahah... aku cuba bygkan mcm mna la klu berlaku peperangan nti nk mkn ape... dlm aku dok berfikir 2... guruh berdentum pny la kuat...sentap jantung mak dek... hurmm pas 2 aku terigt la pulak kain yg aku sidai xangkat2 lg...ouchhh mst da kna tempias air hjn... dalam ati berkata2 "biar je la, lgpon mls nk bgon...huhuh mls btol la aku ni..."...

hehehe... haa 2 je la sbnrny cite yg aku cuba nk smpaikan... sowie erk...



opsss... ni sje je ltk... gediks la plk... heheheh


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ahlan wa sahlan !!!
terima kasih kerana sudi tinggalkan komen...